Drömfoto

2014-04-17
06:17:07

Det var ett tag sen

Det var ett tag sen jag uppdaterade här..  
 
Först vart jag dunderförkyld, sen var det planering av en session med fina Josefine igen där vi lekte med fjädrar och sopsäckar :) 
 
 
Sen fick jag den dumma ideen att jag skulle fota lite landskap eftersom jag inte hade någon person att fota för tillfället..  men bilderna blev inte alls som jag ville..
 
 
 
 
Så nu har jag istället tokköpt en massa klänningar på rea, som jag nu ska modifiera till superklänningar :P  Och idag åker jag iväg för att kolla lite locations att använda klänningarna på :)
 
 
Jag har även bokat plats på en workshop i sthlm för Lindsay Adler i maj. Ser verkligen fram emot det :)
 
 
Kommentar:
2014-04-17 @ 07:29:03

så vackra bilder!

Svar: Tack så mycket! Kul att du gillar dem! :)
Jenni sjöberg

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: