Drömfoto

2014-04-27
10:40:22

Företag eller inte

 
Har börjat gå i funderingar om att starta företag. Får fler och fler förfrågningar gällande fotouppdrag, vilket ju är jättekul! Har hittills använt Frilans finans när jag fakturerar och det funkar ganska smidigt, och även om det är bekvämt att slippa bry sig om det administrativa, så känns det som om det kommer fortsätta i den här takten så är det nog bättre att starta eget.
 
Då kommer man ju in på den oundvikliga frågan; Vad ska företaget heta? Nåt enkelt att komma ihåg är ju bra. Kanske bara mitt namn som jag har nu som hemsida, men vad händer då om jag mot förmodan någon gång skulle gifta mig? Kanske är det bättre att ha nåt "självständigt". Något som beskriver det området jag vill jobba inom?
 
Funderingar, funderingar..
 
Hur som helst, just nu kan jag inte göra så mkt iaf. Har haft ont i en axel i en vecka nu.. Kan inte ens hålla i kameran =/ 
Som tur är har jag tid hos en napprapat imorgon, så förhoppningsvis blir det bättre efter det :)
 
Får fundera vidare på namnproblemen :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: