Drömfoto

2014-09-16
06:59:21

Planering planering..

De senaste veckorna har jag börjat planera lite inför en liten "affärsidé" som jag vill göra..

Jag har aldrig tyckt om att bli fotograferad eftersom jag tycker att jag aldrig blir bra på bild.. Detta är naturligtvis inte speciellt bra, om någonting skulle hända mig just nu, skulle det knappt finnas några fotografier av mig till de efterlevande, nåt barnporträtt från när jag var 4-5år taget i en studio och något av skolfotobilderna som min mor köpt.. Men idag är jag 38år och det finns knappt ett foto av mig från efter jag fyllt 20, och de få som finns är endast digitala bilder.

Detta är jag inte ensam om. Oftast gäller det kvinnor, åtminstonde vad jag märkt i min egen omgivning. Det tycker jag är jättesynd, och det tänker jag försöka göra något åt. ALLA förtjänar bilder av sigsjälva som de kan vara nöjda med, och inte bara "nöjda" med, utan jättestolta över. Bilder som förtjänar att hänga på väggar.

Detta är då vad jag ägnat de senaste veckorna åt, att planera och börja sätta saker i rullning.

Sen har jag även varit upp till Idre för att scouta inför en kommande plåtning. Helt underbara höstfärger där nu :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: