Drömfoto

2014-02-24
10:05:00

Att vara sin egen kritiker

Sitter här och försöker välja ut 3 bilder att skicka in till min fotoklubbs Klubbmästerskap. Hur väljer man ut sina 3 bästa bilder när favoriterna byts ut från dag till dag och när man tycker om bilderna av helt olika anledningar. 
 
Ska man välja efter vad man tror andra tycker om?  Ska man ta de som just för dagen är favoriterna? Eller kanske man bara ska blunda och peka?
 
Jag har det senaste året blivit bättre och bättre på att sålla i min "portfolio". Har sagt att den max ska innehålla 20 bilder. Är det redan 20 bilder där, och jag vill lägga dit en ny, ja då måste jag ta bort en annan först.  I skrivande stund har jag precis rensat, så nu innehåller den bara 17 bilder. Av dessa 17 ska jag nu då välja ut 3 stycken.
 
En kan jag redan välja bort eftersom jag hade med den på senaste månadsmötet, och en annan är snarlika den, så där försvinner 2 st.  15 Kvar...
 
 
 
Hursomhelst, jag vill också tipsa om fina Josefine, ni vet hon i den röda klänningen. Kika på hennes blogg på Freshmagazine Josefines blogg
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: