Drömfoto

2014-06-20
18:59:00

Drömresor

 
Har du någonsin önskat att du var någon helt annanstans? Eller kanske en helt annan person? 

När jag var liten brukade jag klättra i träd, på tak och överallt där jag kunde. Att börja prata med främlingar i mataffären var för mig helt normalt.  Mitt vuxna jag känns betydligt mer tråkigt och ibland vill jag verkligen ändra på det.

Då blir jag väldigt sugen på att resa iväg nånstans på äventyr.. För att hitta helt magiska platser för min kamera att utforska, eller bara för att träffa människor med helt olika syn på tillvaron än migsjälv. De senaste åren har jag mest funderat kring att resa till Island eller till Mono Lake i USA..  
 
I väntan på att den där eftertraktade lottovinsten ska infinna sig så letar jag ofta efter inspirerande platser på nätet.. så därför tänkte jag nu dela med mig av några verkligt fantastiska platser :) 
 
 
Det finns iofs massa sevärda platser här hemma med..  Bland annat det här stället där Josefine och jag hade en liten plåtning häromveckan..  Utsikten vid Kyrkbergets vindkraftspark är helt fantastisk på vissa ställen :) 
 
 
 
 
 
 Det finns fler bilder i samma stil på min hemsida .
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: