Drömfoto

2014-10-26
13:43:56

Hemmafix och återbesök

Nu var det sådär längesen igen.. 


På sistonde har jag hållit på att fixa en liten hemmastudio. Nu när det blir mörkare och mörkare ute så är det skönt att slippa skjutsa bakgrunder/garderob fram och tillbaka till fotoklubbens studio, mkt bekvämare att ha allt hemma. 

Kommer att komma bilder på det när allt är klart (för tillfället ser det ut som ett bombnedslag :P 

Istället tänkte jag visa lite bilder som jag vid första sorteringen från olika plåtningar gallrat bort, för att sedan komma tillbaka och gå igenom igen med nya ögon..  alltid kul att se om man ser något annat efter ett tag.. :) 

Denna tex är en av mina nya favoriter - ratad vid första genomgången.

 
 
En till som blev bortsållad i första rundan.. 
 
 
Och ännu en.. 
 
 
Jag brukar ta som vana att gå igenom bilder från gamla plåtningar igen när jag låtit dem ligga ett tag..  så att man är säker på att man inte missar några guldklimpar :) 
 
 
 
Kommentar:
2014-10-26 @ 13:57:06
#1: Minja

Jättehäftiga! :)

Svar: Tack! Kul att du gillar dem! :)
Jenni sjöberg

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: