Drömfoto

2014-10-06
21:04:12

Idre och studiofix

Jag var ju upp till Idre för nån vecka sen och fotade pinglorna Anna och Josefine. Fick en hel del bra bilder trots kylan :)
 
 
 
 
Sen har jag precis börjat ett projekt som jag kalla "hemmastudio"..
För mitt lilla projekt "mer porträtt åt folket" har jag insett att jag har bättre fönster med bättre ljus hemma än vad jag har tillgång till i fotoklubbens studio +  att jag har kontroll över vilka utomstående (inga alls) som har tillträde till lokalen medans jag fotograferar..  Så nu ska vi se om jag får ordning på någon bra dagsljus-studio hemma istället :)

Sen ger det mig ju ursäkter till att handla massa "fotoprops" :)
 
 
 
Kommentarer:
2014-10-06 @ 23:55:48

Vilka otroliga bilder! :D

Svar: Tack snälla du! :)
Jenni sjöberg

2014-10-07 @ 18:18:25
#2: Sandra

Du är grym!

Svar: Men tack så mycket! :)
Jenni sjöberg

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: